Memory Remains

M-am trezit mai devreme,nu am putut dormi.Ma gandeam la el si la ultima zi de vacanta.
Mi-au trecut prin fata ochilor o serie de imagini cu amintiri din vara asta.
Imi va fi dor de zilele petrecute impreuna cu Cata
Imi va fi dor de zilele cand ieseam cu Tinaaa S si Raluca D
 
Imi va fi dor de serile alea cand ieseam cu Cata sa vedem stelele, sa mancam inghetata si jeleuri in parc,sa radem,sa facem poze si sa stam amandoi imbratisati.
 
Imi va fi dor sa ies cu Andreea S. sa radem si sa fugim de cei care ne urmareau prin oras,mai ales imi va fi dor de zilele telepatice cand gandeam si vorbeam la fel :x :))
Imi va fi dor de zilele knd ieseam cu Sanda p la inceputul vacaneti  
Imi va fi dor de zilele cand se termina scoala si mergeam cu Cata in parc sa mancam tort de inghetata.
Imi va fi dor de acea zi knd ploua si stateam amandoi sub umbrela in parc
Imi va fi dor sa rad cu Tinaaa S si Raluca D
Imi va fi dor sa o sun p Andreea S dupa ce plecam acasa si sa ii spun ca ma cuprins paranoia si ca ma urmaesc betivanii =))  
Imi va fi dor de vara si soare
 

 

aaaaaaaaaa....imi va fi dor de inimioara din petale de trandafiri si imi va fi dor de ziua aceea.

 

Come on baby,Light My Fire


coo-coo-ca-choo :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu