June~Memories (summer love)


              Ma trezesc somnoroasa cu gandul la el si la weekend-ul care tocmai a trecut,ma cuprinde o senzatie  placuta ,parfumul lui ma invaluie peste tot, ii simt atingerea si mereu raman cu impresia k el este in preajma  mea. Cu fiecare secunda care trece mi se face din ce in ce mai mult dor de el,de momentele petrecute  impreuna,de felul cum clipeste,cum imi zambeste,si cum ma face sa ma simt minunat alaturi de el. 

...ma gandesc la zilele de weekend care au trecut in zbor grabite…timul trece si mintea mea sta acum undeva agatata de un balon care pluteste in aier,balonul care a zburat ieri fara sa-si i-a larevedere de la minutele petrecute cu mine in fata camerei foto .

..da ieri am facut poze pe camp..a fost distractiv,dar ceva lipsea din peisaj,gandul meu se reintoarce la el all over again si la mirosul dulce al capsunilor care asteptau pe masa afara sa fie mancate. :)

    Vantul adie usor in camera,si ii simt mangaierea catifelata,incearca sa-mi sopteasca ceva dar nu il inteleg deoarece sunt cufundata in versurile melodiilor lui Cata. Imi dau o senzatie placuta de park as pluti intr-o mare de parfum de amintiri. Sunt visatoare...e ciudat cum nu ma pot abtine,atmosfera care este in camera,parfumul lui,vantul care adie usor,melodiile lui ma induc in starea de visare. Like My Own Personal Brand Of Heroin--(nu se putea sa nu citez ceva din Twilight)

Dau mereu peste poza lui…si simt cum incet,incet ma cuprind fiorii dulcelor sentimente de iubire.De fiecare data, cand ii zaresc privirea inima incepe sa bata intr-un ritm alert.

Este minunat,il ador…ii ador fiecare miscare,nu este ceva ce sa imi displaca.


Un comentariu: